Muzyczka

sobota, 21 marca 2015

Informacja

Nowa notka pojawi się dopiero po 1 kwietnia.
Dlaczego?
No cóż. Wbrew pozorom jestem zwykłą nastolatką, która musi się uczyć do  testu, który zaważy o tym jak dalej się jej życie potoczy. Czekają mnie prawie 3 godziny pisania testów. Mimo, iż wszystko do tej pory nieźle mi wychodziło i oceny nie są najgorsze to i tak lepiej się ubezpieczyć :)
Notka powinna się pojawić najpóźniej 10 kwietnia. Jednak postaram się, aby pojawiła się tu wcześniej.
Oprócz tego chciałam serdecznie podziękować nieznanej za to, że wciąż tu ze mną jest i czyta moje marne wypociny. 
Dziękuje ci z całego serca. Jesteś świetna :)
Mam nadzieję, że będziecie trzymać za mnie kciuki 1 kwietnia. Będę wdzięczna :)

6 komentarzy:

  1. Ależ nie ma za co dziękować. Bardzo polubiłam twój blog i będę oczekiwać kolejnych rozdziałów. A co do tego sprawdzianu nie stresuj się za dużo wszystko będzie Ok powodzenia życzę ;-) Ja pisałam ten test w tamtym roku ale miałam tylko z matematyki i polskiego. Jeszcze raz POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) chciałabym się dowiedzieć czy nie zechciałabyś odwiedzić mojego bloga ( oczywiście nie wymuszam) Byłam bym ci bardzo wdzięczna za twoją opinie. To jest link http://natria-harry-i-inny-hogwart.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie!
      Akurat szukałam nowego bloga na który mogłabym wpaść :)

      Usuń
  3. Niemogę sie doczekać następnego rozdziału :D tak ... tak... wiem jestem na tym blogu nowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał!
      Jak miło, że pojawiają się nowe osoby :)
      Mam nadzieję, że moja historia cie zaciekawi, i że cię nie zawiodę

      Usuń